Heeft u klachten, suggesties of complimenten?
Uw mening is belangrijk voor ons!
Bij tandzorg St.Nyk hechten we veel waarde aan uw ervaring in onze praktijk. Uw feedback is uiterst waardevol, omdat het ons helpt om onze zorg en service te verbeteren. Aarzel dus niet om uw suggesties, klachten of complimenten met ons te delen!
Klacht
Hoewel ons team zich met toewijding inzet, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling in onze praktijk. Spreek ons alstublieft hierover aan, zodat we kunnen proberen om uw klacht op te lossen.
Advies van TIP
Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zij kunnen u advies geven over de stappen die u kunt nemen om uw klacht op te lossen. U kunt dit doen via het speciale contactformulier op onze website, Allesoverhetgebit.nl.
Klachtenregeling
U kunt ook uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar tandzorg St.Nyk bij is aangesloten. De KNMT fungeert als een derde, onafhankelijke partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel om alsnog een passende oplossing te vinden.
Geschil
Mocht de hulp van de klachtenfunctionaris onverhoopt niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Hier zijn wel kosten aan verbonden (€75,-). Uw klacht zal beoordeeld worden door een commissie van vijf deskundigen. Zij zullen een bindend oordeel geven over uw klacht. De geschilleninstantie kan in sommige gevallen een schadevergoeding toekennen tot een maximum van € 25.000,-.
Meer informatie
Voor onafhankelijke informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u altijd terecht op de website, Allesoverhetgebit.nl.